**نقطه آخر**

**نقطه آخر**
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دوستت دارم

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ


میان تمام نداشتن ها :

" دوستت دارم "
شانس دیدنت را هر روز ندارم ولی

 " دوستت دارم "
وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن صدایت را ندارم ولی

 " دوستت دارم "
وقتهایی که روحم درد دارد شانه هایت را برای گریستن ندارم ولی

 " دوستت دارم "
وقت دلتنگی هایم آغوشت را برای آرام شدن ندارم ولی

" دوستت دارم "
آری همه ی وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت

در میان نداشتن ها باز هم با تمام وجودم

 " دوستت دارم"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی